Vi söker dig som vill arbeta deltid på 75% i en kombinerad roll, främst i reception och delvis i vaktmästeri. Vill du arbeta med service där du får möjlighet att utvecklas och skapa nya kontakter? Beskriver du dig som social, driven och positiv? Vi söker nu för kunds räkning en driven medarbetare med start omgående! Vill du arbeta i en varierande roll med arbetstiderna 08.00-15.00 under vardagar i centrala Stockholm? Ansök redan idag!


Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personlig utveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.

Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta deltid som receptionist/vaktmästare hos vår kund, ett omväxlande och spännande arbete. Till större del arbetar du som receptionist och representerar företaget genom att vara deras ansikte utåt, men det förekommer även arbetsuppgifter inom vaktmästeri där posthantering inom företaget är en förekommande arbetsuppgift. Företaget rör sig inom en spännande bransch som karakteriseras av fräscha lokaler i Stockholm. Arbetsuppgifterna kommer främst bestå av att:

- Ge företaget och tillhörande kunder ett trevligt bemötande och god service via reception, växel och mail.
- Vara behjälplig vid administration, posthantering och på bästa sätt hantera olika typer av situationer som uppstår med genomgående hög servicegrad.

Utbildning
Slutförd gymnasial utbildning. Utbildning som anses relevant för tjänsten är meriterande.

Erfarenhet
Meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete eller arbete som inkluderat kundbemötande och service. Även meriterande vid tidigare erfarenhet av inpasseringssystem, nyckelhantering och vana av att använda datoriserade telefonväxlar.

Personliga kvalifikationer
Som person är du engagerad, nyfiken och social. För att lyckas i tjänsten bör du tycka om att arbeta strukturerat och självgående. Eftersom kommunikation är ett av dina viktigaste redskap är det viktigt att du är obehindrad i tal, och skrift, på både svenska och engelska.

Lön och anställningsvillkor
Enligt avtal.

Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdatum. Välkommen med din ansökan redan idag!

Startdatum
Omgående

Uppdragslängd
Löpande

Kontakt
Paulina Hedin

Vår historia

Sedan starten 2007 har vi hjälpt våra kunder att växa och genererat trygga anställningar för vår personal.

Läs mer

För konsulter